filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Show

Swagtron - Defective product

The hover board came scratched and broken I want to be contacted immediately and receive a new one.
#1360754
Swagtron - DO NOT LOOSE YOUR CHARGER
god in heaven do not loose your charger I am in week 3 of trying to replace the one for my granddaughters e bike. I have sent countless e mails phone calls that take 15 min to connect. Takes 72 hours, their estimate, to return a damn e mail?!?!? You could drive to...
Read more
Swagway
Swagway

We apologize for any difficulty or inconvenience this may have caused! Please email us directly at WeCare@Swagtron.com with your order information so we can get to the bottom ...

1.0
I didn't like
  • Terrible service the worst i have ever experienced
#1355633
We are on our 3rd try. Hover board still shakes like crazy. Got a refurbished one the first week of December for my daughter for Christmas. She opened it the first week in January. Shakes like crazy and throws her off. Called and said we would pay to upgrade for a new...
Read more
1.5
#1349772
Purchased swagtron envy red. Just 5-6 months old, probably total 5 hrs of ride time. After charging scooter, notice throttle not working correctly, looking at troubleshooting guide, i have error code 007 (motor). So. I call tech support asked if this was common issue,...
Read more
Swagway
Swagway

We are very sorry for any inconvenience this may have caused! Swagtron is happy to provide a pre-paid UPS label for all warranty repairs upon request! Please email us at WeCar...

#1348903
I had purchased online a swagtron hoverboard T5 model number 80668 / 2 T5 black and this is my third time calling when I ordered the swagtron the power button will not go off so it constantly beeps on ther rides but I don't understand why its so hard to contact anyone
Read more
Swagway
Swagway

Good afternoon! This is just to ensure you were able to receive the assistance you needed! If not, please let us know by emailing WeCare@Swagtron.com with your order details s...

Swagway
Swagway

Good afternoon! Your T5 may be beeping due to needing calibration! This is an easy process and you'll find the instruction below along with a video tutorial for your convenien...

1.0
#1341763
He’s had it for 3 days and it just keeps beeping when he gets on it..
Read more
Swagway
Swagway

The beeping can be due to the unit needing to be recalibrated! Please follow the link below for video instructions on calibration. https://www.youtube.com/watch?v=H1Sbm3Yy3-8 ...

3.0
#1338664
Swagtron t5- when rider falls off the t5 keeps rolling down hill and doesnt lock the wheels once rider falls off. Other hoverboards-when you fall off the wheels lock so the board doesnt roll
Read more
Swagway
Swagway

We apologize for any inconvenience this may have caused! If you feel the unit is not performing up to standards, our certified techs would be happy to take a look at the unit!...

#1335496
August 15th my swagger-1 just stopped working and now it only works when plugged into charger
Read more
Swagway
Swagway

We are very sorry for any inconvenience this may have caused! This is DEFINITELY something we can get solved for you! Please email us at WeCare@Swagtron.com with your order in...

4.3
#1332948
After hurricane harvey things are pretty tight financially. I bought my 11 year old a refurbished swagtron t5. Within just a month or 2 it had an issue and since it was within warranty they fixed it. Then just a few months later it would not turn on. It was never even...
Read more
Swagway
Swagway

We are reaching out to confirm you were able to receive the assistance you needed with this matter. If you did not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can get this r...

Swagway
Swagway

We apologize for any inconvenience this may have caused! Swagtron absolutely does stand behind our products! Our re-certified units come with a 90-day warranty, but we also of...

1.8
I liked
  • Product is cool
I didn't like
  • Warranty and service
#1329876

Contact Swagtron

Mailing Address:
Swagtron.com
3431 William Richardson Dr., Suite F
South Bend, Indiana 46628
United States
Phone:
(844) 299-0625
More
Swagtron - T580 a piece of junk. Horribly designed.
Swagtron - T580 a piece of junk. Horribly designed.
The bottom seperated from the top within a few weeks due to horrible design. There is no place where the screw connects metal to metal, only metal to plastic. Every connection is cracked because it is plastic!! Plain old piece of junk.
Read more
Swagway
Swagway

Good afternoon! We are reaching out to ensure you were able to receive the assistance you needed! If you did not get the situation resolved, please email us at WeCare@Swagtron...

Swagway
Swagway

We apologize for any inconvenience this may have caused! This is highly- irregular with our products! This is most certainly something we can get handled for you! Please email...

1.6
#1328201