Product: Swagtron Hoverboard Clear all filters (0 of 14 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Yes no answer,not happy,one week
Read more
Swagway
Swagway

We are checking to make sure you received the assistance you needed concerning this matter!If not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can get this solved in a way mo...

Swagway
Swagway

We are very sorry to hear about the trouble you're experiencing!We are standing by to assist with any issues or concerns!New products come with the Swagtron gold-standard warr...

Product
Swagtron Hoverboard
#1261441
Hoverboard wont shut off, will not power off
Read more
Swagway
Swagway

We hope that you were able to receive the assistance you needed!If not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can get this solved in a manner which is most convenient f...

Swagway
Swagway

We are very sorry to hear about the trouble with your board!We can definitely get this taken care of!Your Swagtron product is FULLY protected by the Swagtron gold-standard war...

Product
Swagtron Hoverboard
#1249734
I booked recertified hoverboard And i got it as per delivery date credit goes to ups . 1. Charger was broken. 2. I was not able to reduce speed or sensitivity . 3. I asked for exchange and their eta itself is 3weeks . Basically recertified hoverboards are never...
Read more
Swagway
Swagway

We hope you were able to receive the assistance you needed! If not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can get this handled for you!We look forward to hearing from y...

Swagway
Swagway

We are very sorry to hear about the trouble you've experienced! Our recertified Swagtrons are fully functioning but have a range of cosmetic flaws that make them unable to be ...

2.4
Product
Swagtron Hoverboard
#1238962
My son got this as a birthday gift two and a half months ago, since it was a gift do not have access to the receipt they say warranty is voided and want to charge me for repair. My son is devastated he can’t get his hover board repaired.
Read more
Swagway
Swagway

We hope that you were able to get the assistance you needed! If not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can get this solved for you! We look forward to hearing from ...

Swagway
Swagway

We can definitely get this taken care of for you! Your new Swagtron product is FULLY protected against defects for an entire year after purchase! Please email us at WeCare@Swa...

2.5
Product
Swagtron Hoverboard
#1235720
It happen week after my son had it battery not charging
Read more
Swagway
Swagway

I'm very sorry to hear about the trouble you're experiencing!We can DEFINITELY get this taken care of!Your new Swagtron product is FULLY protected by the Swagtron gold-standar...

Product
Swagtron Hoverboard
#1229772
I was rideing my swagtron hoverboard and it just turned off i bought it from Walmart and I had a warranty.
Read more
Swagway
Swagway

We hope you were able to get the assistance you needed, but if not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can get this handled!We look forward to hearing from you!#Swag...

Swagway
Swagway

We can definitely get this taken care of for you! Your Swagtron product is FULLY protected by the Swagtron gold-standard warranty against defects for an entire year after purc...

Product
Swagtron Hoverboard
#1229103
I used it for 3 months, had some issues nothing major, but the wheels just slanted and fell one day, I sent it back, they sent it back "repaired", still broken, sent back again, and got a message saying I have to pay like $100 to get it fixed, when Ive barely done...
Read more
Swagway
Swagway

Good afternoon!This is just to check to make sure you received the assistance you needed!If not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can help get this situation recti...

Swagway
Swagway

We are very sorry for the experience you have had so far with Swagtron!We would love the opportunity to rectify the situation!Please email us at WeCare@Swagtron.com so we can ...

1.5
Product
Swagtron Hoverboard
#1224819
My son’s hoverboard broke and I I emailed and chatted and called and not one person could answer my question!!
Read more
Swagway
Swagway

We hope you were able to receive the needed assistance!If you have any questions you can ask here, DM our Facebook page, Live-chat us at Swagtron.com OR email support@swagtron...

Swagway
Swagway

We are always standing by to assist our customers and want to ensure that all of our Swagtron customers are FULLY satisfied with their product!If you have any questions you ca...

1.0
Product
Swagtron Hoverboard
#1204944
Contacted Swagtron and they facilitated return. They ended up replacing the main board and both sensors. Got it back on February 8. It worked fantastic until February 25. This time the red battery light stays lit and beeping when it's on. Then sent me a time-wasting...
Read more
Swagway
Swagway

We are just checking in to see if calibrating the unit solved the issue!If not, please email us at WeCare@Swagtron.com so we can get this taken care of as quickly and convenie...

Swagway
Swagway

We apologize for any inconvenience this may have caused!We try everything we can to resolve issues as quickly as possible and that includes remote troubleshooting.In MOST case...

Product
Swagtron Hoverboard
#1201260
Stay away from refurbished swagtron
Stay away from refurbished swagtron
I cannot comment on the quality of new units, but can say I would never purchase a refurbished unit again from them.Right out of the box, which in and of itself was gross and covered with hair, I charged the unit. It was done charging after 15 minutes. Showed it to my...
Read more
Swagway
Swagway

Just checking to make sure you were able to get the support you needed?If you still have any issues, concerns, or questions we are always standing by to assist!If you have any...

Swagway
Swagway

I'm very sorry to hear about the experience you've had so far with your Swagtron!I'd be happy to help get your device repaired as quickly and conveniently for you as is possib...

1.9
Product
Swagtron Hoverboard
I liked
  • Price
I didn't like
  • Defective product received
  • Machine i got is defective
  • Make me pay to ship their defective product
#1191272